Ogłoszenia o pracy

Oferta pracy dla specjalisty w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa V

Data publikacji 21.11.2024

Komendant Rejonowy Policji Warszawa V ogłasza rozpoczęcie doboru kandydata do komórki kontroli na stanowisko Specjalisty (6 gr. Zaszeregowania, dodatek kontrolerski).

Do głównych zadań wykonywanych na opisanym stanowisku należy w szczególności:

  • Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków w trybie działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024. poz. 572.)
  • Prowadzenie czynności wyjaśniających oraz postępowań  dyscyplinarnych, w trybie Rozdziału 10 ustawy z dnia 6 kwietnia o Policji (Dz. U. z 2024. Poz. 145)
  • Prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości i efektywności działania komórek organizacyjnych jednostki.
  • Obsługa wydarzeń nadzwyczajnych i innych zdarzeń z udziałem policjantów i pracowników Policji, w tym bieżące analizowanie i ocena ujawnianych  nieprawidłowości i zagrożeń w funkcjonowaniu jednostki.
  • Wyjaśnianie we wszechstronnym zakresie sygnałów  o naruszeniu prawa i dyscypliny służbowej przez policjantów  i pracowników Policji.

Wymagania, które powinien spełniać kandydat:  

  • Umiejętność analitycznego, strategicznego  i koncepcyjnego myślenia. 
  • Umiejętność dokonywania analiz, ocen, porównań.
  • Umiejętność logicznego procesu myślowego, syntezy informacji  i formułowania wniosków.
  • Znajomość prawa procesowego (postępowań szczególnych, w tym prowadzenia procesu wykrywczego i  zbierania materiału dowodowego), prawa materialnego, prawa administracyjnego.  
  • Znajomość podstaw kontroli/ audytu.
  • Wysoki stopień znajomości pragmatyki  służbowej  w zakresie ogólnopolicyjnym (w szczególności  służby prewencyjnej, kryminalnej, dochodzeniowo - śledczej).
  • Umiejętność opracowywania i  rozwijania systemów informacji (sporządzanie Sprawozdań, stanowisk, ocen).
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa, ich interpretacji, w tym biegłego  posługiwania się orzecznictwem, doktryną  oraz literaturą  prawa.

Cechy pożądane:

  • Sumienność. Wnikliwość. Dociekliwość. Rzetelność. Zaangażowanie w pracę. Wykazywanie inicjatywy.  Samodzielność.
  • Umiejętność posługiwania się prawdą oraz informacją,   tym negatywną.
  • Umiejętność wizualizacji problemów, różnicowania wagi problemów.
  • Dyspozycyjność. (obsługa wydarzeń nadzwyczajnych i zdarzeń z udziałem funkcjonariuszy w nienormowanym czasie pracy, w tym     w porze nocnej,  weekendy i święta.)
  • Korzystanie z narzędzi informatycznych  z  uwzględnieniem biegłego pisania na komputerze.

Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy w komórce kontroli

Osoby zainteresowane dalszym pełnieniem służby na wyżej wskazanym stanowisku proszone są  o przesłanie CV. (za pośrednictwem poczty SEPP na adres osoby wyznaczonej do przeprowadzenia selekcji:  ewa.kacprzyk@ksp.poczta.policja.gov.pl)

Powrót na górę strony