Sekcja Ogólna
Data publikacji 01.08.2013
SEKCJA OGÓLNA
ds. centrum kosztów i rozliczeń finansowych, planowania i organizacji pracy oraz registratury wydziału.
Kierownik Sekcji podkom. Hubert BAKUŁA
Tel. +48 47 72-326-45
Realizowane zadania
- sporządzanie planów finansowych Wydziału oraz współpracę w tym zakresie z komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw finansów i budżetu oraz komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw zamówień publicznych;
- sporządzanie planów zamówień publicznych Wydziału;
- nadzór oraz bieżący monitoring wydatków Wydziału w zakresie realizacji zawartych umów w oparciu o procedurę Wewnętrznej Kontroli Finansowej Wydziału;
- planowanie i współpracę w zakresie zamówień publicznych dotyczących szkód w sprzęcie transportowym;
- sprawozdawczość oraz bieżące analizy dotyczące wydatków budżetowych;
- prowadzenie ewidencji faktur dokonywanych zakupów i zlecanych usług w ramach zadań realizowanych przez Wydział;
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie szkód komunikacyjnych w sprzęcie transportowym;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji szkodowej oraz współpracę w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Komendy i jednostkami Policji funkcjonującymi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji użytkującymi pojazdy służbowe oraz sądami, prokuraturą i towarzystwami ubezpieczeniowymi;
- współpracę z komórkami organizacyjnymi Komendy i jednostkami Policji funkcjonującymi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji oraz zapleczem technicznym Wydziału w zakresie napraw powypadkowych;
- opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących kolizji i wypadków drogowych oraz oceny uszkodzeń służbowego sprzętu transportowego;
- podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia wypadków i kolizji drogowych w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostkach Policji funkcjonujących
na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji; - sporządzanie kalkulacji napraw w programie Audatex;
- prowadzenie spraw osobowych policjantów oraz pracowników Wydziału we współpracy komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw kadr;
- realizację zagadnień związanych z regulaminem pracy Komendy;
- organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć szkoleniowych w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego policjantów i pracowników Wydziału we współpracy z komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw doskonalenia zawodowego;
- prowadzenie zagadnień dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- realizację zadań z zakresu medycyny pracy;
- opracowywanie decyzji organizacyjnych naczelnika Wydziału;
- prowadzenie i obsługę SWOP w zakresie podsystemu „KADRA”;
- prowadzenie kancelarii oraz sekretariatu Wydziału;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków Wydziału;
- wyznaczenie koordynatora skargowego;
- opracowywanie sprawozdań z realizacji działań wydziału;
- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowo-biurowego, informatycznego, łączności, przeciwpożarowego, mundurowego, kulturalno-oświatowego, żywnościowego oraz techniki policyjnej;
- udział w przeprowadzaniu inwentaryzacji, klasyfikacji i likwidacji składników majątkowych;
- obsługę registratury Wydziału;
- współpracę z komórką organizacyjną Komendy Głównej Policji właściwą do spraw transportu.