Wydział Transportu

Sekcja Ogólna

Data publikacji 01.08.2013

SEKCJA OGÓLNA

ds. centrum kosztów i rozliczeń finansowych, planowania i organizacji pracy oraz registratury wydziału.

Kierownik Sekcji podkom. Hubert BAKUŁA

Tel. +48 47 72-326-45

Realizowane zadania

  1. sporządzanie planów finansowych Wydziału oraz współpracę w tym zakresie z komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw finansów i budżetu oraz komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw zamówień publicznych;
  2. sporządzanie planów zamówień publicznych Wydziału;
  3. nadzór oraz bieżący monitoring wydatków Wydziału w zakresie realizacji zawartych umów w oparciu o procedurę Wewnętrznej Kontroli Finansowej Wydziału;
  4. planowanie i współpracę w zakresie zamówień publicznych dotyczących szkód w sprzęcie transportowym;
  5. sprawozdawczość oraz bieżące analizy dotyczące wydatków budżetowych;
  6. prowadzenie ewidencji faktur dokonywanych zakupów i zlecanych usług w ramach zadań realizowanych przez Wydział;
  7. prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie szkód komunikacyjnych w sprzęcie transportowym;
  8. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji szkodowej oraz współpracę w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Komendy i jednostkami Policji funkcjonującymi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji użytkującymi pojazdy służbowe oraz sądami, prokuraturą i towarzystwami ubezpieczeniowymi;
  9. współpracę z komórkami organizacyjnymi Komendy i jednostkami Policji funkcjonującymi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji oraz zapleczem technicznym Wydziału w zakresie napraw powypadkowych;
  10.  opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących kolizji i wypadków drogowych oraz oceny uszkodzeń służbowego sprzętu transportowego;
  11.  podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia wypadków i kolizji drogowych w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostkach Policji funkcjonujących
    na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji;
  12. sporządzanie kalkulacji napraw w programie Audatex;
  13. prowadzenie spraw osobowych policjantów oraz pracowników Wydziału we współpracy komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw kadr;
  14. realizację zagadnień związanych z regulaminem pracy Komendy;
  15.  organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć szkoleniowych w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego policjantów i pracowników Wydziału we współpracy z komórką organizacyjną Komendy właściwą do spraw doskonalenia zawodowego;
  16.  prowadzenie zagadnień dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
  17.  realizację zadań z zakresu medycyny pracy;
  18.  opracowywanie decyzji organizacyjnych naczelnika Wydziału;
  19.  prowadzenie i obsługę SWOP w zakresie podsystemu „KADRA”;
  20.  prowadzenie kancelarii oraz sekretariatu Wydziału;
  21.  prowadzenie rejestru skarg i wniosków Wydziału;
  22.  wyznaczenie koordynatora skargowego;
  23.  opracowywanie sprawozdań z realizacji działań wydziału;
  24.  prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowo-biurowego, informatycznego, łączności, przeciwpożarowego, mundurowego, kulturalno-oświatowego, żywnościowego oraz techniki policyjnej;
  25.  udział w przeprowadzaniu inwentaryzacji, klasyfikacji i likwidacji składników majątkowych;
  26.  obsługę registratury Wydziału;
  27. współpracę z komórką organizacyjną Komendy Głównej Policji właściwą do spraw transportu.
Powrót na górę strony