KONTROLE AUTOKARÓW

KONTROLE AUTOKARÓW

Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji informują, że dokonują kontroli stanu technicznego autobusu oraz badają stan trzeźwości jego kierowcy odjeżdżającego z obszaru m.st. Warszawy.

ZGŁOSZENIE DOTYCZĄCE KONTROLI AUTOKARU MOŻNA SKIEROWAĆ:

  • telefonicznie pod numerami:
    • 47 72 377-18 – w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00,
    • 47 72 377-55 - po godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta),
  • w formie elektronicznej na adres:
    • naczelnik.ruch-drogowy@ksp.policja.gov.pl
  • z wykorzystaniem fax-u
    • 47 72 362-16.

W zgłoszeniu, skierowanym, co najmniej 4 dni* przed planowaną datą kontroli, należy podać:

  • datę i godzinę wyjazdu,
  • miejsce kontroli (wyjazdu) autokaru,
  • liczbę autokarów.

* - niezachowanie wskazanego terminu może uniemożliwić sprawdzenie we wskazanym terminie.

Prosimy o przyjazd autokaru na około 20 minut przez planowanym wyjazdem.

 

!!! WAŻNE!!!

W okresie ferii zimowych oraz wakacji Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji przeprowadza kontrole autokarów na wyznaczonym punkcie kontrolnym.

Szczegóły informacje, w tym miejsce i godziny jego funkcjonowania przekazane zostaną na stronie Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji:

 

Jednocześnie informujemy, że za pośrednictwem strony internetowej www.bezpiecznyautobus.gov.pl można sprawdzać czy autokar, którym planowana jest podróż, posiada aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC.

Powrót na górę strony