KONTROLE AUTOKARÓW
Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji informują, że dokonują kontroli stanu technicznego autobusu oraz badają stan trzeźwości jego kierowcy odjeżdżającego z obszaru m.st. Warszawy.
ZGŁOSZENIE DOTYCZĄCE KONTROLI AUTOKARU MOŻNA SKIEROWAĆ:
- telefonicznie pod numerami:
- 47 72 377-18 – w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00,
- 47 72 377-55 - po godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta),
- w formie elektronicznej na adres:
- naczelnik.ruch-drogowy@ksp.policja.gov.pl
- z wykorzystaniem fax-u
- 47 72 362-16.
W zgłoszeniu, skierowanym, co najmniej 4 dni* przed planowaną datą kontroli, należy podać:
- datę i godzinę wyjazdu,
- miejsce kontroli (wyjazdu) autokaru,
- liczbę autokarów.
* - niezachowanie wskazanego terminu może uniemożliwić sprawdzenie we wskazanym terminie.
Prosimy o przyjazd autokaru na około 20 minut przez planowanym wyjazdem.
!!! WAŻNE!!!
W okresie ferii zimowych oraz wakacji Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji przeprowadza kontrole autokarów na wyznaczonym punkcie kontrolnym.
Szczegóły informacje, w tym miejsce i godziny jego funkcjonowania przekazane zostaną na stronie Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji:
Jednocześnie informujemy, że za pośrednictwem strony internetowej www.bezpiecznyautobus.gov.pl można sprawdzać czy autokar, którym planowana jest podróż, posiada aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC.