KONTROLE AUTOKARÓW

KONTROLE AUTOKARÓW

Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji informują, że dokonują kontroli stanu technicznego autobusu oraz badają stan trzeźwości jego kierowcy odjeżdżającego z obszaru m.st. Warszawy.

ZGŁOSZENIE DOTYCZĄCE KONTROLI AUTOKARU MOŻNA SKIEROWAĆ:

  • telefonicznie pod numerami:
    • 47 72 377-18 – w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00,
    • 47 72 377-55 - po godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta),
  • w formie elektronicznej na adres:
    • naczelnik.ruch-drogowy@ksp.policja.gov.pl
  • z wykorzystaniem fax-u
    • 47 72 362-16.

W zgłoszeniu, skierowanym, co najmniej 4 dni* przed planowaną datą kontroli, należy podać:

  • datę i godzinę wyjazdu,
  • miejsce kontroli (wyjazdu) autokaru,
  • liczbę autokarów.

* - niezachowanie wskazanego terminu może uniemożliwić sprawdzenie we wskazanym terminie.

Prosimy o przyjazd autokaru na około 20 minut przez planowanym wyjazdem.

 

!!! WAŻNE!!!

W okresie ferii zimowych oraz wakacji Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji przeprowadza kontrole autokarów na wyznaczonym punkcie kontrolnym.

Szczegóły informacje, w tym miejsce i godziny jego funkcjonowania przekazane zostaną na stronie Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji.

 

Jednocześnie informujemy, że za pośrednictwem strony internetowej www.bezpiecznyautobus.gov.pl można sprawdzać czy autokar, którym planowana jest podróż, posiada aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC.

Powrót na górę strony