ZGŁASZANIE WYKROCZEŃ ON-LINE
Data publikacji 03.11.2020
Z uwagi na sytuację związaną z epidemią COVID-19 prosimy o zgłaszanie spraw dotyczących wykroczeń oraz zdarzeń drogowych na adres: wrd.sw@ksp.policja.gov.pl
Niezbędne dane do złożenia zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia wykroczenia w ruchu drogowym to:
- data, godzina i miejsce zdarzenia (miejscowość, nr drogi/ulicę),
- dokładny opis zdarzenia,
- szkic ( rysunek poglądowy ) miejsca zdarzenia z zaznaczeniem kierunku ruchu pojazdów,
- opis uszkodzeń pojazdu poszkodowanego w tym zdjęcia uszkodzeń,
- dane dotyczące pojazdu poszkodowanego: numer rejestracyjny, marka, model oraz nazwę Towarzystwa Ubezpieczeniowego oraz numer polisy OC,
- dane zgłaszającego: imię, nazwisko, adres do korespondencji, nr tel. kontaktowego,
- dane dotyczące właściciela pojazdu poszkodowanego: imię, nazwisko, adres do korespondencji, nr tel. kontaktowego.
Dodatkowe, nie wymagane informacje przy zgłoszeniu:
- nagranie z wideo rejestratora,
- dane dotyczące pojazdu sprawcy: numer rejestracyjny, marka, model oraz opis ewentualnych uszkodzeń tego pojazdu,
- dane świadków zdarzenia,
- informację o monitoringu – czy miejsce zdarzenia jest nim objęte oraz dane jego administratora.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Komendant Stołeczny Policji. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl