Broszura dla policjantów dotycząca pomocy osobom po zdarzeniach kryzysowych
Wykonując obowiązki służbowe warto pamiętać o ograniczeniach ludzkiej psychiki i znaczeniu reakcji emocjonalnych w sytuacjach traumatycznych. Działania podwładnych mają często charakter zadaniowy, ale to nie znaczy, że realizujący je funkcjonariusze i pracownicy nie odczuwają emocji, które mogą ujawnić się tuż po wykonanych czynnościach lub później. Aby skutecznie pomagać, trzeba być samemu "w formie", trzeba umieć umiejętnie i efektywnie "rozładować stres". Zaś przełożeni powinni potrafić okazać zrozumienie i wsparcie podwładnym. Wydział Psychologów KSP opracował broszurę edukacyjno-informacyjną dotyczącą kontaktu z uczestnikami zdarzeń o charakterze traumatycznym oraz dotyczącą interwencji kryzysowych m.in. w kontekście zdarzeń nagłych i losowych.
Pliki do pobrania
-
Interwencja kryzysowa - broszura dla policjantów
972.94 KBInterwencja kryzysowa - broszura dla policjantów