Komisariat Policji Portu Lotniczego Warszawa Okęcie
Komisariat Policji Portu Lotniczego Warszawa - Okęcie
ul. Żwirki i Wigury 1L
02-148 Warszawa
Oficer dyżurny
tel: 22 650 25 82, 47 72 366 78
fax: 47 72 362 52, 22 650 25 69
e-mail: dyzurny.okecie@ksp.policja.gov.pl
Sekretariat Komendanta
tel. 47 72 373 58
tel. 22 650 25 85
Oficer Prasowy Komisariatu Policji Portu Lotniczego Warszawa Okęcie:
asp. Dariusz Świderski
tel. 47 723 63 11, 22 650 25 82
tel. kom. 885 444 181
e-mail: oficer.prasowy.okecie@ksp.policja.gov.pl
Pod wskazanymi numerami telefonów oficer prasowy udziela informacji dziennikarzom codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, dotyczących wydarzeń bieżących oraz z ostatniej doby zamieszczonych na stronie internetowej Komisariatu Policji Portu Lotniczego Warszawa Okęcie w zakładce aktualności.
W przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym informacji udzieli Rzecznik Prasowy Komendanta Stołecznego Policji.
Oficer prasowy udziela informacji wyłącznie dziennikarzom.
Przesyłana korespondencja powinna zawierać:
imię i nazwisko, nazwę i adres redakcji oraz numer telefonu.
W sprawie skarg i wniosków Kierownictwo KPPL W-wa Okęcie przyjmuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 15 oraz w poniedziałki w godzinach od 16 do 18.
Skargi i wnioski można składać w każdej jednostce Policji w godzinach urzędowania.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego,
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania),
- dokładny opis zdarzenia.
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania".
Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15.00
telefon: 0-22 55 17 760, 0-22 55 17 811
centrala: 0-22 55 17 700
Linki:
strona główna RPO www.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov.pl/wniosek/
Uwaga:
Jeżeli stałeś się ofiarą przestepstwa i czekasz na przyjęcie zawiadomienia dłużej niż 10 minut, to możesz zadzwonić do:
Komendanta jednostki
tel. (47) 72 373 58
e-mail: komendant.okecie@ksp.policja.gov.pl
lub jego Zastępcy
tel. 47 72 373 33