Strona używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

KOMISARIAT POLICJI METRA WARSZAWSKIEGO

Komisariat Policji Metra Warszawskiego

Data publikacji 19.12.2014

Komisariat Policji Metra Warszawskiego

stacja metra Nowy Świat - Uniwersytet
00-044 Warszawa

Komendant
mł. insp. Jarosław Zgierski

Zastępca Komendanta
podinsp. Piotr Żółtowski

Sekretariat:
tel. 47 72 358 93

Dyżurny:

tel. 47 72 338 06

tel. 47 72 363 55

fax. 47 72 363 90

dyzurny.metro@ksp.policja.gov.pl

 

Oficer prasowy:
asp. Natalia de Laurans
tel. 47 72 339 68

kom. 600 010 031
oficer.prasowy.metro@ksp.policja.gov.pl

 

W czasie nieobecności oficera prasowego, zastępstwo pełni:

mł. asp. Sebastian Pawlak

tel. 47 72 339 72

 

Oficer Prasowy Komendanta Komisariatu Policji Metra Warszawskiego udziela informacji dziennikarzom od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.

W przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym informacji udzieli Rzecznik Prasowy Komendanta Stołecznego Policji.

Oficer prasowy udziela informacji wyłącznie dziennikarzom.

Korespondencja powinna zawierać imię i nazwisko dziennikarza, redakcję i numer telefonu.

 

SKARGI I WNIOSKI


Skargi i wnioski można składać w każdej jednostce Policji w godzinach urzędowania.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).

Skarga powinna zawierać:
• imię i nazwisko skarżącego,
• dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania),
• dokładny opis zdarzenia.
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania".

 

Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:

Rzecznik Praw Obywatelskich

Adres:  Aleja Solidarności 77, 00-090 Warszawa

telefon : 22 55 17 700

fax: 22 827 64 53

adres e-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl

Bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Obywatelskich: 800 67 66 76
Infolinia jest czynna:
poniedziałek w godz. 10.00 - 18.00
od wtorku do piątku w godz. 08.00 - 16.00
 

 

Rzecznik Praw Dziecka

Adres: ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa

telefon: 22 583 66 00

fax:22 583 66 96

adres e-mail: rpd@brpd.gov.pl

Infolinia Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka: 800 12 12 12
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08.15- 16.15

 

Powrót na górę strony