Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komisariatu Policji Metra Warszawskiego można:
- wysłać na adres: Komisariat Policji Metra Warszawskiego, stacja metra Nowy Świat - Uniwersytet, 00-044 Warszawa.
- złożyć osobiście w sekretariacie Komisariatu Policji Metra Warszawskiego, stacja metra Nowy Świat - Uniwersytet, 00-044 Warszawa, za pośrednictwem dyżurnego komisariatu. Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8:00-16:00.
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: dyzurny.metro@ksp.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w Komendzie Stołecznej Policji
141.47 KBDane osobowe przetwarzane w trybie RODO w Komendzie Stołecznej Policji